ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – BRNO

Požadujeme

  • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu, organizační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, ochotu učit se novým věcem
  • Výbornou znalost MS Office, výhodou SW Helios a DOCU-X
  • Řidičský průkaz sk. B
  • AJ výhodou

Náplň práce

  • Zajištění administrativního chodu vedení společnosti a sekretariátu.
  • Správa příchozí a odchozí písemné i elektronické pošty, obsluha datové schránky, vedení smluv a archivu, zajišťování kancelářských potřeb, zpracování operativních úkolů, vyřizování záležitostí mimo pracoviště (jednání na úřadech apod.).
  • Zajišťování a příprava podkladů pro jednání vedení společnosti a k interním poradám, zpracování zápisů z porad, evidence úkolů a reportů.
  • Spolupráce s jednotlivými úseky společnosti:
    • obchodní úsek – poptávková, nabídková a kontraktační činnost;
    • úsek tepelného hospodářství – vedení a tvorba smluv, cenových rozhodnutí a vyhlášek, zadávání revizí, kontrol atd. do systému Helios a DOCU-X;
    • realizační úsek – pomoc při tvorbě dokumentace pro předání stavby.

Nabízíme

  • Nástup do zaměstnání od 1. 7. 2023 nebo dle dohody
  • Práci v kvalitní české společnosti s dlouholetou tradicí s jistotou stabilního zaměstnání
  • Zajímavé mzdové ohodnocení
  • Notebook, mobilní telefon
  • Stravenky
  • Odměny za odpracované roky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Firemní volno v období Vánoce – Silvestr
  • Výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky

Položky označené * jsou povinné.
Vyplněním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.